Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden verzonden op dinsdag en donderdag.

Hoe maak ik een account aan?
Bij het plaatsen van een bestelling zie je bij het invullen van je gegevens het vakje “account aanmaken?” Vink deze aan en er zal een account aangemaakt worden. Bij je volgende bestelling hoef je, je gegevens niet opnieuw in te vullen.

Gelden er andere prijzen voor trimsalons/bedrijven?
Nee, wij hanteren één prijs die voor iedereen hetzelfde is. Alle prijzen op de website zijn inclusief btw.

Hoe worden de verzendkosten berekend?
Zie de verzendkostentabel op onze pagina verzenden & afhalen.

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?
Vink tijdens het plaatsen van je bestelling het vakje “ontvang onze nieuwsbrief” aan. Je blijft dan als eerste op de hoogte van onze acties, aanbiedingen en de nieuwste producten! Of schrijf je in via het inschrijfformulier op de pagina Specials 4 Members.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Onderaan elke pagina vind je onze contactgegevens en de algemene voorwaarden. Door hierop te klikken kan je deze inzien.

Waar vind ik het retourformulier?
Op de pagina retourneren vind je alle informatie over retourzendingen. Ook kan je hier het retourformulier downloaden.

Kan ik producten op merk zoeken?
Als je op een product klikt in onze shop, zie je rechtsboven naast de productbeschrijving “merk product” staan. Als je op het logo klikt vind je al onze producten van dit merk.